Παρουσία του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΠΥΥ στο Μαρούσι, η τελετή παράδοσης – παραλαβής της διοίκησης του Οργανισμού.

Η απερχόμενη Διοικήτρια, Θεανώ Καρποδίνη, παρέδωσε τη σκυτάλη στον νέο Διοικητή του ΕΟΠΥΥ, Αθανάσιο Ζαμάνη, παρουσία της νέας Μη Εκτελεστικής Προέδρου του Οργανισμού, Δρ. Βασιλικής Κωνσταντίνας Γκογκοζώτου.
Κατά τη διάρκεια της τελετής, η κ. Καρποδίνη προχώρησε σε έναν σύντομο απολογισμό της πολυετούς θητείας της στον ΕΟΠΥΥ, παρουσιάζοντας τις βασικές παρεμβάσεις και μεταρρυθμίσεις που υλοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια στον μεγαλύτερο ασφαλιστικό οργανισμό υγείας της χώρας.
Από την πλευρά του, ο νέος Διοικητής Αθανάσιος Ζαμάνης αναφέρθηκε στις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο ΕΟΠΥΥ το επόμενο διάστημα, καθώς και στις προτεραιότητες της νέας διοίκησης με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του Οργανισμού.
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε θερμά τη Θεανώ Καρποδίνη για την επταετή προσφορά της στον ΕΟΠΥΥ και ευχήθηκε καλή επιτυχία στο έργο του νέου Διοικητή, Αθανασίου Ζαμάνη, καθώς και της νέας Μη Εκτελεστικής Προέδρου, Δρ. Βασιλικής Κωνσταντίνας Γκογκοζώτου.

Μετά την ολοκλήρωση της τελετής ακολούθησε σύσκεψη εργασίας μεταξύ του Υπουργού Υγείας και του νέου Διοικητή του ΕΟΠΥΥ, κατά την οποία συζητήθηκαν οι άμεσες προτεραιότητες του Οργανισμού, οι εκκρεμότητες που βρίσκονται σε εξέλιξη και οι επόμενες παρεμβάσεις που σχεδιάζονται στον τομέα της υγείας και της ασφάλισης

