14.8 C
Athens
Κυριακή, 3 Μαρτίου, 2024

Ε-SCOOTER: Οι τραυματισμοί από ηλεκτρικά σκούτερ αυξήθηκαν περισσότερο από 70% το 2020-2021

Ε-SCOOTER: Καθώς τα όρθια ηλεκτρικά σκούτερ (e-scooters) έχουν γίνει ένας ολοένα και πιο δημοφιλής τρόπος μεταφοράς, νέα έρευνα διαπιστώνει αύξηση 71% στους τραυματισμούς που αναφέρθηκαν σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 18 ετών και νεότερους από το 2020 έως το 2021, με αποτέλεσμα η περιορισμένη χρήση κράνους να έχει ως αποτέλεσμα το κεφάλι να είναι το πιο τραυματισμένο μέρος του σώματος. Η περίληψη με τίτλο “Pediatric Injuries Associated with Riding Electric Scooters from 2020 to 2021” (Παιδιατρικοί τραυματισμοί που σχετίζονται με την οδήγηση ηλεκτρικών σκούτερ από το 2020 έως το 2021) παρέχει ανάλυση των δεδομένων από τη βάση δεδομένων του Εθνικού Ηλεκτρονικού Συστήματος Παρακολούθησης Τραυματισμών (NEISS), τα οποία θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του Εθνικού Συνεδρίου και της Έκθεσης 2023 της AAP στο Συνεδριακό Κέντρο Walter E. Washington. “Καθώς όλο και περισσότερα παιδιά και έφηβοι στρέφονται στη χρήση ηλεκτρικών σκούτερ, είναι ζωτικής σημασίας οι γιατροί, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και οι ερευνητές να συνεργαστούν για την ανάπτυξη ασφαλών πρακτικών οδήγησης και κατάλληλων υποδομών, όπως η επιβολή της χρήσης κράνους κατά τη διάρκεια των διαδρομών και η θεσμοθέτηση περισσότερων λωρίδων για ποδήλατα και σκούτερ”, δήλωσε η Radhika Gupta, φοιτήτρια Ιατρικής στην Ιατρική Σχολή Perelman του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια.

escouter b

Κατά τη διάρκεια της διετούς περιόδου της μελέτης, τα τμήματα επειγόντων περιστατικών των ΗΠΑ ανέφεραν 13.557 τραυματισμούς που σχετίζονται με ηλεκτρονικά σκούτερ στον παιδιατρικό πληθυσμό. Ο αριθμός των τραυματισμών αυξήθηκε κατά 71%, από 5.012 το 2020 σε σύγκριση με 8.545 το 2021. Από αυτούς τους ασθενείς, η πλειονότητα ήταν λευκοί άνδρες, ηλικίας 16 έως 18 ετών, ενώ οι περισσότεροι τραυματισμοί αναφέρθηκαν την άνοιξη και το καλοκαίρι. Η πιο συχνή πρωτογενής διάγνωση ήταν το κάταγμα και το πιο τραυματισμένο μέρος του σώματος ήταν το κεφάλι. Μεταξύ των περιπτώσεων στις οποίες αναφέρθηκε η χρήση κράνους, μόνο το 32% ανέφερε ότι φορούσε κράνος κατά τη στιγμή του τραυματισμού. Μεταξύ των ασθενών με τραυματισμούς στο κεφάλι, σχεδόν το 67% δεν φορούσε κράνος κατά τη στιγμή του τραυματισμού. Επιπλέον, σχεδόν το 15% όλων των περιπτώσεων ανέφεραν εμπλοκή μηχανοκίνητου οχήματος και σχεδόν το 10% των περιπτώσεων ανέφεραν πρόσκρουση σε εμπόδια, όπως ανώμαλο έδαφος ή λακκούβες. Η συγγραφέας σημειώνει ότι τα ηλεκτρικά σκούτερ αποτελούν σημαντικό μέρος του τμήματος της μικροκινητικότητας και πολλά από αυτά έχουν μέγεθος και ισχύ για ενήλικες. “Αυτή η έρευνα υπογραμμίζει την ανάγκη οι κοινότητες να προσπαθήσουν να μείνουν μπροστά από αυτή την τάση, εργαζόμενες για την ανάπτυξη μέτρων δημόσιας ασφάλειας που μπορεί να περιλαμβάνουν τη δημιουργία λωρίδων για ποδήλατα και σκούτερ σε προαστιακές και αστικές περιοχές, την εξασφάλιση ομοιόμορφου οδοστρώματος σε περιοχές οδήγησης, την προώθηση της χρήσης κράνους μεταξύ των αναβατών ηλεκτρονικών σκούτερ και την εκπαίδευση των οδηγών μηχανοκίνητων οχημάτων σχετικά με το πώς να διατηρούν ασφαλείς αποστάσεις”, δήλωσε ο Todd Lawrence, MD, επικεφαλής συγγραφέας του άρθρου και παιδοορθοπεδικός χειρουργός στο Νοσοκομείο Παίδων της Φιλαδέλφειας.

e scooter

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τελευταία άρθρα