Σημαντική βελτίωση στους χρόνους εξυπηρέτησης των ασθενών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) καταγράφουν τα πιο πρόσφατα στοιχεία του συστήματος αναμονών («βραχιολάκι»), όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Σύμφωνα με τη συγκριτική ανάλυση για την περίοδο Φεβρουάριος – Οκτώβριος 2025, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των ασθενών μειώθηκε κατά 65%, φτάνοντας πλέον στις 3 ώρες και 30 λεπτά, έναντι περίπου 9,5 ωρών στις αρχές του έτους.
Ο Υπουργός ανέφερε ότι η βελτίωση αυτή οφείλεται στις στοχευμένες παρεμβάσεις και τις οργανωτικές αλλαγές που εφαρμόστηκαν τους τελευταίους μήνες στα νοσοκομεία που συμμετέχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα.
«Χάρη στις στοχευμένες παρεμβάσεις και τις οργανωτικές αλλαγές που υλοποιούμε τους τελευταίους μήνες, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των ασθενών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών μειώθηκε κατά 65%… Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης έχει πλέον διαμορφωθεί στις 3 ώρες και 30 λεπτά, βελτιώνοντας ουσιαστικά την εμπειρία των ασθενών στα επείγοντα», δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως «κάθε βήμα βελτίωσης στο Εθνικό Σύστημα Υγείας σημαίνει πιο ανθρώπινη φροντίδα, λιγότερη ταλαιπωρία και πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες για όλους», υπογραμμίζοντας ότι τα αποτελέσματα «είναι ηλεκτρονικά καταγεγραμμένα και δεν χωρούν καμία αμφισβήτηση».
Τα νοσοκομεία με τη μεγαλύτερη μείωση
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μείωση του μέσου χρόνου εξυπηρέτησης είναι οριζόντια σε όλα τα νοσοκομεία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, με τα παιδιατρικά νοσοκομεία να παρουσιάζουν τις πιο εντυπωσιακές βελτιώσεις.
Ενδεικτικά:
- Στο Παιδων «Αγία Σοφία» ο χρόνος εξυπηρέτησης μειώθηκε από 4,5 σε 1,6 ώρες (-65%),
- Στο Παιδων «Αγλαΐα Κυριακού» από 3,3 σε 2,4 ώρες (-27%),
- Στο ΓΝΑ «Ευαγγελισμός» από 5,2 σε 3,3 ώρες,
- Στο ΓΝΑ «Γεννηματάς» από 5,1 σε 4,6 ώρες,
- Ενώ παρόμοια βελτίωση παρατηρείται και στα νοσοκομεία ΚΑΤ, Σισμανόγλειο, Λαϊκό, ΠΓΝ Πατρών και ΠΓΝ Αττικόν.

«Χαλάμε το αφήγημα της μιζέριας»
Κλείνοντας τη δήλωσή του, ο Υπουργός Υγείας τόνισε:
«Χαλάμε το αφήγημα της μιζέριας αλλά δεν θα σταματήσουμε την προσπάθειά μας. Στόχος και καθήκον μας είναι να κάνουμε τη ζωή των ασθενών έστω και λίγο καλύτερη».

