22.6 C
Athens
Τετάρτη, 29 Μαΐου, 2024

Μυρωδάτες σουπιές κρασάτες με κρεμμύδια για εκλεκτούς ουρανίσκους 

Αυτή η συνταγή  για  κρασάτες σουπιές με κρεμμύδια είναι ένα νόστιμο και γευστικό πιάτο που είναι τέλειο για τους λάτρεις των θαλασσινών. Ο συνδυασμός της τρυφερής σουπιάς, των γλυκών κρεμμυδιών και του αφράτου λευκού κρασιού δημιουργεί ένα λαχταριστό πιάτο που σίγουρα θα εντυπωσιάσει την οικογένεια και τους φίλους σας. Σερβίρεται ως κύριο πιάτο με ψωμί κρούστας ή ακόμα και με ζυμαρικά για ένα πλήρες γεύμα.

soupies 2

       Συστατικά

  • 1 κιλό σουπιές, καθαρισμένες και κομμένες σε κομμάτια μεγέθους μπουκιάς
  • 1 μεγάλο κρεμμύδι, κομμένο σε λεπτές φέτες
  • 1 φλιτζάνι λευκό κρασί
  • 2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένες
  • 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • Αλάτι και πιπέρι για να γευτείς
  • Μαϊντανός για γαρνίρισμα

      Οδηγίες

  1. Σε έναμεγάλο τηγάνι ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά. Προσθέστε τα κρεμμύδια κομμένα σε φέτες και μαγειρέψτε μέχρι να γίνουν μαλακά και διάφανα, περίπου 5-7 λεπτά.
  2. Προσθέστε το ψιλοκομμένο σκόρδο στο τηγάνι και μαγειρέψτε για άλλα 2 λεπτά, μέχρι να μυρίσει.
  3. Προσθέστε τις κομμένες σουπιές στο τηγάνι και μαγειρέψτε μέχρι να γίνει αδιαφανές και να ψηθεί, περίπου 5-7 λεπτά.
  4. Ρίχνουμε το λευκό κρασί και ανακατεύουμε να ενωθούν. Αφήστε το μείγμα να σιγοβράσει για άλλα 5 λεπτά, μέχρι να ψηθεί το αλκοόλ και να ενωθούν οι γεύσεις.
  5. Καρικέψτε με αλάτι και πιπέρι βάσει της γεύσης σας.
  6. Αποσύρουμε το τηγάνι από τη φωτιά και μεταφέρουμε τις σουπιές και τα κρεμμύδια σε ένα πιάτο σερβιρίσματος.
  7. Γαρνίρουμε με ψιλοκομμένο μαϊντανό πριν το σερβίρουμε.

soupies 1

Να θυμάστε : Οι σουπιές  αποτελούν σημαντική πηγή πρωτεΐνης.  Οι πρωτεΐνες αποτελούν βασικό δομικό συστατικό των μυών. Επίσης περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος B με βασική την Β12 , βιταμίνη Α και βιταμίνη C. Οι σουπιές είναι σημαντική πηγή μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

 

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τελευταία άρθρα