Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων, η efood συνεχίζει το έργο της κοινωνικής προσφοράς μέσα από το πρόγραμμα «Love Delivered», προσφέροντας στήριξη σε παιδιά και οικογένειες που βιώνουν επισιτιστική ανασφάλεια, και συμβάλλοντας παράλληλα στη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Σε μια εποχή όπου η επισιτιστική ανασφάλεια και η σπατάλη τροφίμων αποτελούν σημαντικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις, το efood, μέσω του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Love Delivered», μετατρέπει κάθε παραγγελία σε πράξη αγάπης.
Με την πρωτοβουλία «Προσφέρω Γεύματα», σε συνεργασία με την οργάνωση «Μαζί για το Παιδί», η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να προσφέρουν γεύματα σε παιδιά και οικογένειες απευθείας μέσα από την εφαρμογή.
Μέχρι σήμερα, έχουν διατεθεί περισσότερα από 900.000 γεύματα, προσφέροντας ουσιαστική βοήθεια σε εκατοντάδες οικογένειες σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Παράλληλα, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων, το efood διαθέτει κοντόληκτα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας από το efood market σε συσσίτια και ιδρύματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Από τον Μάρτιο 2024 έως σήμερα, έχουν προσφερθεί περισσότερα από 77.000 γεύματα σε 23 φορείς και 11.713 ωφελούμενους, αποδεικνύοντας τον αντίκτυπο της συλλογικής προσφοράς και τη δύναμη της συνεργασίας.
Η Claire Cohen, Head of CSR του efood, σημειώνει:
«Για όλους εμάς στο efood, κάθε γεύμα έχει αξία. Μέσα από το πρόγραμμα “Love Delivered” και τις συνεργασίες με κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο, στηρίζουμε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη και μειώνουμε τη σπατάλη τροφίμων. Δημιουργούμε έναν κύκλο προσφοράς, όπου τίποτα δεν πετιέται και κάθε μικρή πράξη κάνει τη διαφορά».