Να σημειώσουμε ότι σε λειτουργία τίθεται από την Τρίτη 15 Ιουλίου η νέα δωρεάν τετραψήφια γραμμή «1566» μέσω της οποίας οι πολίτες από όλη την Ελλάδα, θα μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας την οποία θα παρουσιάσει σήμερα Δευτέρα 14 Ιουλίου ο υπουργός Υγείας σε συνέντευξη Τύπου .
Να θυμίσουμε ότι ,ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε την περασμένη εβδομάδα για το θέμα ότι ‘’ Την προσεχή Δευτέρα ξεκινάει ένα πρόγραμμα για το οποίο έχουμε πολύ μεγάλες φιλοδοξίες. Είναι το πρόγραμμα της αξιολογήσεως των υπηρεσιών του ΕΣΥ από τους χρήστες, που θα ξεκινήσει από όλα τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας και θα δούμε στην επέκτασή του και στην ωρίμανσή του που αλλού μπορεί να φτάσει.’’
Το περιεχόμενο του ερωτηματολογίου
Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει συνολικά 35 ερωτήσεις που έχουν οργανωθεί σε οκτώ θεματικούς άξονες, οι οποίοι αποτυπώνουν ολόκληρο το φάσμα της νοσηλευτικής εμπειρίας:
- Διαδικασία εισαγωγής και πρόσβαση στις υπηρεσίες: Τρόπος εισαγωγής (προγραμματισμένα ή μέσω ΤΕΠ), χρόνος αναμονής, διαθεσιμότητα προσωπικού και εξοπλισμού.
- Σχέση με το προσωπικό: Συνεργασία, σεβασμός, διαθεσιμότητα και ενσυναίσθηση γιατρών και νοσηλευτών.
- Ενημέρωση και συμμετοχή στις αποφάσεις: Επάρκεια ενημέρωσης, συχνότητα επικοινωνίας, πληροφόρηση για θεραπευτικούς κινδύνους και ενεργός ρόλος του ασθενούς.
- Υποστήριξη και ανθρώπινη προσέγγιση: Κατά πόσο οι ασθενείς ένιωσαν ασφαλείς και υποστηριγμένοι.
- Καθαριότητα, υγιεινή και ποιότητα σίτισης: Συνθήκες στους θαλάμους, στις κοινόχρηστες εγκαταστάσεις και ποιότητα των γευμάτων.
- Ενημέρωση κατά την έξοδο: Τι πληροφορίες έλαβε ο ασθενής με το εξιτήριο.
- Λειτουργία Γραφείων Δικαιωμάτων Ασθενών: Εξυπηρέτηση, διαθεσιμότητα και αποτελεσματικότητα.
- Γενική εμπειρία νοσηλείας: Συνολική βαθμολογία σε κλίμακα 1 έως 5.