Μπορεί η κλοπή των ανεκτίμητης αξίας κοσμημάτων στο Μουσείο του Λούβρου να έχει προκαλέσει παγκόσμια θλίψη, ωστόσο η γερμανική εταιρεία ανυψωτικών μηχανημάτων Böcker επέλεξε να ανεβάσει τη διάθεση των χρηστών του διαδικτύου με μια χιουμοριστική διαφήμιση.
Όπως έγινε γνωστό, οι δράστες κατάφεραν να προσεγγίσουν το παράθυρο του πρώτου ορόφου του μουσείου, χρησιμοποιώντας ανυψωτικό μηχάνημα της εταιρείας. Από την πρώτη στιγμή που αποκαλύφθηκε η ληστεία, άρχισαν να κυκλοφορούν φωτογραφίες του μηχανήματος, προκαλώντας έντονη συζήτηση στα social media.
Υπενθυμίζεται ότι οι κλέφτες, παριστάνοντας τους εργάτες, κατάφεραν να εισβάλουν στο εσωτερικό ενός από τα πιο διάσημα μουσεία του κόσμου, χωρίς να γίνουν αντιληπτοί.
Αυτό το χαρακτηριστικό στιγμιότυπο αξιοποίησε η Böcker, αναδημοσιεύοντάς το με χιούμορ στις επίσημες σελίδες της, προκειμένου να διαφημίσει τα προϊόντα της — με αποτέλεσμα η ανάρτηση να γίνει viral και να σχολιαστεί ευρέως για την ευρηματικότητά της.
View this post on Instagram


