Περισσότερα από 200.000 ραντεβού προγραμματίστηκαν μέσα στις πρώτες πέντε ημέρες μέσω της τηλεφωνικής γραμμής “1566” και της εφαρμογής “myHealth App”.
Την εξέλιξη αυτή ανακοίνωσαν τη Δευτέρα ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, παρουσιάζοντας τα πρώτα αποτελέσματα από την αξιολόγηση της εμπειρίας των ασθενών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.
Ο κ. Γεωργιάδης υπογράμμισε ότι “τέτοια ευκολία στο κλείσιμο ραντεβού δεν συναντάται πουθενά αλλού”, ενώ ο κ. Παπαστεργίου μίλησε για μια μεγάλη τομή στην Υγεία, χάρη στη συνεργασία με το υπουργείο Υγείας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, έχουν ήδη καταγραφεί περίπου 15.000 απαντήσεις – αξιολογήσεις από ασθενείς που νοσηλεύτηκαν στο δημόσιο σύστημα.
Ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους επισήμανε ότι η αύξηση των ραντεβού καθιστά το σύστημα πιο γρήγορο και πιο ανθρωποκεντρικό.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της ΗΔΙΚΑ Νίκη Τσούμα τόνισε την έναρξη αποστολής emails από την Παρασκευή σε ένα εκατομμύριο πολίτες, με θέμα την προσφορά οργάνων.
Ταχύτητα και συμμετοχή
Ο υπουργός Υγείας επεσήμανε πως το “myHealth App” υιοθετείται με εντυπωσιακή ταχύτητα: από 200.000 χρήστες στην αρχή, έχει φτάσει σήμερα τα 1,6 εκατομμύρια.
Οι γιατροί τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα έχουν ήδη ανεβάσει τα διαθέσιμα ραντεβού στην εφαρμογή. Ωστόσο, παρατηρούνται αναμονές, καθώς οι κλήσεις στη γραμμή έχουν ξεπεράσει τις 180.000 ημερησίως, ξεπερνώντας κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες.
Στο σύστημα συμμετέχουν 12.600 γιατροί από 40 ειδικότητες. Από τις 30 Σεπτεμβρίου, κάθε γιατρός οφείλει να διαθέτει 12 ραντεβού την εβδομάδα, γεγονός που δημιουργεί περίπου 7 εκατομμύρια επιπλέον ραντεβού ετησίως.
Η γενική γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βιλδιρίδη παρουσίασε τα δεδομένα του συστήματος αξιολόγησης που εφαρμόστηκε από τις 14 Ιουλίου έως τις 3 Οκτωβρίου. Στο διάστημα αυτό συγκεντρώθηκαν πάνω από 14.000 απαντήσεις από ασθενείς.
Τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων
-
92%: Υψηλή θετική αποτίμηση του προσωπικού.
-
91%: Κατανοητές οδηγίες στους ασθενείς.
-
Πολύ υψηλός ο βαθμός εμπιστοσύνης προς το προσωπικό, αλλά χαμηλότερος (κάτω από 75%) ο δείκτης συνεργασίας τμημάτων.
-
Η καθαριότητα βαθμολογείται στο 69%.
-
Η ποιότητα του φαγητού συγκεντρώνει θετική αξιολόγηση μόλις από το 48% των νοσηλευομένων.