18.7 C
Athens
Τρίτη, 18 Νοεμβρίου, 2025

Apotel®: «Μη μένεις στη συνήθεια»-Η δύναμη της επιλογής απέναντι στον πόνο

Με μια καμπάνια που συνδυάζει κινηματογραφική αισθητική, συναίσθημα και ένα μήνυμα με ουσία, το Apotel® από την UNI-PHARMA επιστρέφει δυναμικά με το σύνθημα «Μη μένεις στη συνήθεια». Η νέα αυτή επικοινωνία δεν μιλά απλώς για την ανακούφιση από τον πόνο, αλλά για τη στάση ζωής που μας προτρέπει να επιλέγουμε συνειδητά — και όχι μηχανικά — αυτό που πραγματικά μας ταιριάζει.

Η νέα 360° καμπάνια του Apotel® καλεί το κοινό να επανεξετάσει τη σχέση του με τη συνήθεια — αυτή τη δύναμη που καθορίζει μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας, αλλά δεν χρειάζεται να ορίζει και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τον πόνο.

Για περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες, το Apotel® της UNI-PHARMA αποτελεί σημείο αναφοράς στα παυσίπονα, ένα ελληνικό brand που έχει ταξιδέψει σε πάνω από 30 χώρες, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων ανθρώπων. Σήμερα, μέσα από μια τολμηρή νέα καμπάνια με τίτλο «Μη μένεις στη συνήθεια» , το Apotel® προτείνει μια διαφορετική οπτική: να σπάσουμε τα όρια της ρουτίνας και να αμφισβητήσουμε ό,τι θεωρούμε δεδομένο ξεκινώντας από τις μικρές αλλά καθοριστικές μας επιλογές, όπως η ανακούφιση από τον πόνο.

Η συνήθεια που καθησυχάζει – και περιορίζει

Η συνήθεια συχνά μάς προσφέρει αίσθημα ασφάλειας, ακόμα κι όταν δεν μάς ικανοποιεί ουσιαστικά. Μπορεί να μάς οδηγεί να κάνουμε ό,τι “κάνουν οι άλλοι”, αντί να επιλέγουμε αυτό που πραγματικά ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας.Η νέα καμπάνια του Apotel® μάς προσκαλεί να αναγνωρίσουμε αυτές τις επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές και να τολμήσουμε να τις αλλάξουμε — όχι μόνο στον τρόπο που διαχειριζόμαστε τον πόνο, αλλά και στη στάση μας απέναντι στη ζωή. Με σύγχρονη κινηματογραφική αισθητική, δυναμική αφήγηση και έντονο ρυθμό, η καμπάνια — σε παραγωγή της Filmskin και σκηνοθεσία του Πέτρου Νικολίνταη — αποτυπώνει τη σύγκρουση ανάμεσα στη δύναμη της συνήθειας και τη δύναμη της επιλογής .Το Apotel® παρουσιάζεται όχι μόνο ως ένα αξιόπιστο παυσίπονο, αλλά και ως σύμβολο αλλαγής νοοτροπίας: ένα brand που υπενθυμίζει πως «Ίσως νιώσεις καλύτερα, αν επιλέξεις διαφορετικά».

Ένα μήνυμα που ξεπερνά το προϊόν

Όπως επισημαίνει ο Τάσος Μπίθας, Head of Media του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη: «Η καμπάνια του Apotel® “Μη μένεις στη συνήθεια” δεν μιλά μόνο για ένα παυσίπονο· μιλά για τη στάση ζωής μας απέναντι στη συνήθεια και την αλλαγή. Θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η δύναμή μας είναι η ΕΠΙΛΟΓΗ, ακόμη κι όταν πρόκειται για κάτι τόσο καθημερινό, αλλά και τόσο ουσιαστικό, όπως η ανακούφιση από τον πόνο».

Μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πρόταση

Η νέα καμπάνια του Apotel® υλοποιείται με 360° προσέγγιση, καλύπτοντας τηλεοπτικά μέσα, ψηφιακές πλατφόρμες, social media και έντυπο Τύπο, προσφέροντας ενιαίο μήνυμα με ισχυρό συναισθηματικό αποτύπωμα.Με τη νέα στρατηγική επικοινωνίας του, το Apotel® δεν περιορίζεται στον ρόλο του φαρμακευτικού προϊόντος, αλλά μας υπενθυμίζει ότι η πραγματική ανακούφιση είναι θέμα συνειδητής επιλογής.

‘’ Μη μένεις στη συνήθεια. Ίσως νιώσεις καλύτερα, αν επιλέξεις διαφορετικά’’

 

Ακολούθησε την UNI-PHARMA στα Social Media.

          • Facebook
          • Instagram
          • YouTube
          • LinkedIn

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

Τελευταία άρθρα